iasi, romania, homemade, soaps, cosmetics


Monday, April 27, 2015

Sustine Fondul Stiintescu, cumparand produse Julicu

Pe 10 mai alerg la Cros Pentru Scoli, pentru Fondul Stiintescu.
Daca vrei sa sustii cauza pe care mi-am ales-o, o poti face direct, aici: http://www.crospentruscoli.ro/sustine_echipa.php?nume=RUNSoft, selectand numele meu din lista (Iulia Weingold) si donand o suma oricat de mica - nu exista suma minima, sau cumparand unul din produsele Julicu pana pe data de 10 mai (jumatate din suma obtinuta in aceasta perioada va fi donata pentru Fondul Stiintescu).
Fondul Stiintescu este destinat elevilor din ciclul gimnazial si liceal, profesorilor lor si altor formatori, pentru a descoperi metode creative si eficiente de a invata/preda stiintele exacte. De ce am rezonat cu acest proiect? Pentru ca acum, la varsta de 36 de ani, descopar ca pasiunea pentru cosmetice m-a facut sa indragesc o stiinta care nu m-a atras deloc in scoala - CHIMIA, si mi-ar fi placut sa o fac mai devreme. :)



Edit 14.05.2015: Sunt mandra sa va anunt ca absolut toti banutii obtinuti din "vanzarea" produselor Julicu/Lavorator in perioada sus mentionata au fost donati pentru Fondul Stiintescu. Prin mici vanzari la Bazarul Solidar, prin donatii ale colegilor din echipa RUNSoft, si ale sustinatorilor nostri, am strans fabuloasa suma de 4731 lei! We rock :)

No comments:

Post a Comment

Contact Form

Name

Email *

Message *