iasi, romania, homemade, soaps, cosmetics


Saturday, April 6, 2013

Where the wild roses grow :) / limited soap edition

I wanted another whipped soap, but I mixed the lye-water solution when it was not yet cool enough, so the foamy cream collapsed ... but still the soap came out very creamy.

I went for something very romantic and feminine, so I'm veeeery pleased.

The composition is coconut oil, shea butter, palm, a bit of olive and castor oil, frozen yoghurt, honey, and for smell - rose geranium and just a bit of Melissa and Ylang.

[Și pe acesta l-am vrut tot spumă, dar m-am grăbit și am pus soluția de sodă când nu se răcise încă suficient, așa că spuma s-a prăbușit. Nu-i nimic, săpunul tot a ieșit foarte cremos. Îmi doream ceva romantic și feminin, așa că mă declar foarte încântată.

Compoziția e următoarea: uleiuri saponificate de cocos, palmier, unt de shea, ulei de măsline, ulei de ricin; iaurt sana înghețat, miere, iar pentru miros - Geranium și doar puțin Melissa și Ylang.
E serie limitată pentru că nu mai am trandafirași :)

Ambalajul conține un mesaj de suflet, având în vedere că l-am programat să fie gata de oferit până de Paște - sărbătoarea învierii Domnului dar și primenirii noastre, în trup și suflet.
Și când l-am văzut așa drăgălas mi-am amintit de melodia lui Nick și Kylie (Doamne ce mult o mai ascultam în liceu :):)]

20 comments:

  1. Wow, Iulia, e tocmai asa cum il vroiai!!!
    Ador forma asta de sapun, un sapunel superb!

    ReplyDelete
  2. Iulia, m-ai lovit drept in inima. Si cu sapunul si cu muzichia! :)

    ReplyDelete
  3. Those are so beautiful that I would not dare to use them.

    ReplyDelete
  4. Wow, what a gorgeous soap, Iulia! The rosebud is such a pretty touch.

    ReplyDelete
  5. What a lovely soap!
    Is so delicate and natural...
    Moreover, I am forever in Love with this lovely,sweet,perfect flower,ROSE.
    Have a nice week-end.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes, in my opinion too, roses are the perfect flowers! Thank you Claudia:)

      Delete
  6. A iesit minunat desi zici ca s-a prabusit spuma ! Forma, decorul, si combinatia de uleiuri esentiale ii dau o nota de eleganta.

    ReplyDelete
  7. So simple and delicate: true piece of art!

    ReplyDelete
  8. Absolut superbe sapunurile tale, trebuie neaparat sa incerc si eu metoda asta :-)

    ReplyDelete
  9. Julicule, imi place ce ai realizat, esti un artist.

    ReplyDelete

Contact Form

Name

Email *

Message *