iasi, romania, homemade, soaps, cosmetics


Sunday, March 17, 2013

Normal hair shampoo bar / Sampon solid pentru păr normal



This is a shampoo bar for normal hair, with lots of castor oil, rhassoul clay, and indigo powder infusion. The essential oils blend is also helpful for maintaining scalp health: rosemary, ylang-ylang, bay laurel and summer savory. Decorated with curry plant flowers.

[Am reluat prima mea rețetă de șampon solid, cea pentru păr normal, cu mult ulei de ricin, dar am îmbunătățit-o puțin cu ajutorul argilei rhassoul -  argila saponiferă din Maroc, cu ajutorul infuziei de pudră de indigo și al mixului de uleiuri esențiale special alese pentru a menține un scalp sănătos: rozmarin, ylang-ylang, dafin și cimbru de grădină. Le-am decorat cu flori de imortele.]

2 comments:

  1. Arata foarte bine si sunt convinsa ca miroase deosebit. Felicitari pt sapunel!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc Aimeea, imi pare bine de cunostinta :)

      Delete

Contact Form

Name

Email *

Message *