iasi, romania, homemade, soaps, cosmetics


Saturday, March 23, 2013

Cocoa butter and dead sea clay cuties / Drăgălășenii cu unt de cacao și argilă neagră


Dead Sea clay and cocoa butter soap hearts. Made them just for fun, as I had a bit of Dead Sea clay left. The composition is palm free, with skin-softening cocoa butter, castor oil and buttermilk.

I'll show you the new dead sea clay soap, when I'll be able to take better photos in the daylight.

[Aveam un rest de argilă neagră de la Marea Moartă și am făcut în joacă niște inimioare în alb și negru, cu unt de cacao și lapte sana. Mâine, cu lumină mai bună o să vă arăt și noile săpunele antiacneice cu argilă neagră. Somn ușor! :)]

12 comments:

  1. I have to say that you are a very talented soap maker. And all the other products you make are marvelous. These soap hearts are so harmonious. Just the right amount of black and white.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much Marika, for your lovely words :)

      Delete
  2. Simply said: gorgeous! And the picture is perfect – as always!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Gordana, and I was inspired by your latest salt bars and made some of my own, but yours are better looking :)

      Delete
  3. buna dimineata :)
    arata bine, ca de obicei si cum spunesi Kirppu, poze bune, ca de obicei! trebuie sa-mi dai niste lectii, cit costa o sedinta? :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Neata:) Sarumana... Pai cat sa coste, un biscuite (cu ciocolata :P)

      Delete
  4. Chiar ca dragalase, am vazut ca tu folosesti mereu iaurt in sapunuri iar eu nu am incercat niciodata.Cred ca la cumpararurile viitoare o sa trec pe lista iaurtul sa incerc si eu.
    Valeria.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc Valeria, eu cred ca efectul iaurtului e similar cu al oricărui tip de lapte. Lactoza din lapte și cu soda interacționează și formează lactatul de sodiu, care e un activ hidratant și e folosit în industria cosmetică chiar în acest scop - de hidratare. Iar ca bonus, grăsimea - cred - contribuie la creșterea superfatului. Bănui că laptele de capră este preferat de săpunari atât de mult și pentru că e mai gras, sigur mai sunt și alte motive pe care nu le-am aflat încă. Aștept însă și impresiile tale, dacă deja știi cum se comportă laptele de capră, o să poți face o comparație... O seară frumoasă, pupici!

      Delete
    2. O sa-ti dau de stire in curand sper, tu ai folosit sana dar de la ce firma, singura care am cumparat-o la pahar [pt. consum]a fost cea de la napolact,care mi s-a parut f. buna, in rest pt. consum am luat la litru pt ca are termenul de valabilitate mai mic.In ce priveste sapunurile cu lapte de capra sunt deosebite intradevar,eu am folosit doar lapte de la caprite pt . acest lucru si sunt f. multumita.
      Valeria.

      Delete
    3. nu vreau sa fac reclama vreunei firme, am folosit sana de mai multe feluri, dar tot timpul ma uit sa fie 100% din lapte integral cu 3,5% grasime, sa nu aiba si lapte praf sau alte minuni. cel mai mult mi-au placut cel de la panda si cel de la vio. pupici!

      Delete
  5. Wow, sunt superbe, in alb si negru, o combinatie perfecta! Felicitari, Iulia!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulțumesc Natalia, mă bucur mult că îți plac:)

      Delete

Contact Form

Name

Email *

Message *