iasi, romania, homemade, soaps, cosmetics


Friday, August 17, 2012

Men's earth soap


I get more and more interested in trying new, masculine scents in my soaps. And my loved ones seem to like them more, too. So I mixed up two combinations (not my own invention) and chose the one I liked most: bergamot, black pepper, frankincense and patchouli. This scent is very earthy indeed, personally, I love it.  Ingredients: saponified oils of olive, coconut, palm, and just a bit of beeswax (2 %) for creamy aspect. The problem in working with beeswax is that you can pretty much forget about swirls! Just limit yourself to plain layers of color.

[Ma pasioneaza din ce in ce mai mult sa incerc in sapunurile mele noi combinatii de arome masculine. Iar rezultatele se pare ca sunt si pe placul celor dragi. Asadar, am purces la sapunul asta cu doua mostre de combinatii de uleiuri esentiale (nu inventia mea personala, mai am pana acolo - am folosit sugestiile de pe Elemental) si din cele doua am ales varianta numita de ei "men's earth". Include bergamota, piper negru, tamaie si patchouli. Intr-adevar, e un miros de pamant, oriental-condimentat. Mie imi place mult de tot. 

Alte ingrediente: uleiuri saponificate de masline, cocos, palmier si putina ceara de albine pentru aspectul cremos. Problema atunci cand lucrezi cu ceara este ca poti sa-ti iei gandul de la spirale. Straturile de culoare sunt cam maximul pe care il poti experimenta. Sau poate nu am eu suficienta experienta :)]

No comments:

Post a Comment

Contact Form

Name

Email *

Message *