iasi, romania, homemade, soaps, cosmetics


Sunday, May 27, 2012

Carrot and spirulin soap

Homemade soap. Ingredients: distilled water, carrot juice, sodium olivate, sodium palmitate, sodium cocoate, castor oil used as excess fat, spirulin powder and tea tree essential oil. 4 weeks to go until it can be used.

[Am produs un nou sapun de casa, prin procedura la rece, iar cu aceasta ocazie am incercat si noile forme din silicon. In plus, am avut ambitia sa fac un sapun in 2 culori dar la viteza cu care se intarea nu prea am  echilibrat corect grosimea celor 2 straturi. Unele au mai mult verde, altele mai putin. 

Asta e, asa se invata. Oricum, ca produs final, a iesit ceva bun ... parerea mea :P bineinteles, eu deja m-am spalat cu el si inca de pe acum e bland cu pielea, o lasa hidratata, e doar usor parfumat, si vorba cuiva "spumega frumos":) 

Ingrediente: apa distilata, suc proaspat de morcovi, ulei saponificat de masline, ulei saponificat de palmier, ulei saponificat de cocos, ulei de ricin folosit ca exces de grasime, pudra de spirulina si ulei esential de arbore de ceai. 4 saptamani pana sa poata fi folosit.;)]

3 comments:

  1. Foooarte frumos, vreau si eu, sa afisezi si pretul.... dar forme cu caluti nu ai? :)

    ReplyDelete
  2. Cred ca pretul o sa fie undeva la 1leu/10 grame. De exemplu cele in forma de inimioara au cam 70 de grame - deci 7 lei. Cele in forma de floare au cam 90 de grame - deci 9 lei. Cu calutii e mai complicat, pentru ca formele trebuie sa fie compacte, ca sa nu se rupa sapunul usor. Oricum, nu am gasit pana acum alte forme decat astea. Chiar as fi interesata daca stie cineva pe unde se gasesc forme de silicon pentru prajituri.

    ReplyDelete
  3. mai ca-ti vine sa le maninci :)))
    asa de apetisant arata!

    ReplyDelete

Contact Form

Name

Email *

Message *