iasi, romania, homemade, soaps, cosmetics


Thursday, April 28, 2011

swing earrings

I've been long looking for a simple and effective design for my cubic stones and finally, I came up with these swing earrings. Made of sterling silver elements, manually oxidized, they each support a small pink quartz cube (8 mm on each side). Length: 4 cm.
[Am cautat mult timp un design simplu si de efect pentru semipretioasele in forma de cub si in sfarsit, am gasit o formula care mi se pare simpla si eleganta: lantul e prins de bobita si de fluturasul din spate, sugerand ideea de leagan. Cerceii sunt facuti din elemente din argint 925, oxidat, si cuburi mici de cuart roz, cu latura de 8 mm. Lungimea cerceilor este de 4 cm.][Si o data cu prima participare la un targ de handmade mi-am facut si etichete personalizate :)]

No comments:

Post a Comment

Contact Form

Name

Email *

Message *